Διασυνδέσεις με OPEL

Διασυνδέσεις με OPEL


ServicePlus Interfaces with OPEL_PSA

Στο SPεχει δημιουργηθεί μια νεα ενοτητα για τις διασυνδέσεις με την OPEL_PSAχωρίς να εχουν απενεργοποιηθεί οι προηγούμενες διασυνδέσεις.

Εχουν δημιουργηθει νεες διασυνδέσεις με την OPEL

Οι διασυνδέσεις αυτές είναι.

  1. Ενημέρωση πλαισίων αυτοκινήτων
  2. Αποστολή εγγυήσεων προς έγκριση
  3. Αποστολή παραστατικών τιμολόγησης εγγυήσεων
  4. Αποστολή Παραγγελίας Ανταλλακτικών
  5. Αποστολή δεδομένων DDE
  6. Ενημέρωση τιμοκαταλόγου ανταλλακτικών
  7. Ενημέρωση δελτίων αποστολής/ Τιμολογίων

Setup Διασυνδέσεων

Πριν την πρωτη επικοινωνία θα πρεπει να εχουμε ορισει τους παραμετρους ανάλογα με την διασύνδεση. 


Στο Setup εισαγωγής παραστατικών ορίζουμε τον κωδικό προμηθευτή OPEL από τον οποίο λαμβανουμε τα παραστατικα αγορων,

τον τυπο δελτιου για τα δελτία αποστολής και τιμολόγια,το καναλι αγοράς,τμημα εργασιαςδραστηριοτητα, που θα ενημερωθουν
με την εισαγωγη των παραστατικών, το όνομα του αρχείου που θα λαμβανουμε από την OPEL.
(Το ονομα αρχειου μπορει να το επιλεξουμε και κατά την διαδικασια εισαγωγής).  

Στους Παραμέτρους Εγγυήσεων ορίζουμε τον φάκελο δημιουργίας του αρχείου για την αποστολή των εγγυήσεων, τον φάκελο δημιουργίας του αρχείου τιμολογίων για την αποστολή, το ημερολόγιο για την επιλογη των παραστατικών, τον κωδικο πελατη στον οποιο τιμολογούμε, τα καταστήματα που στελνουν εγγυήσεις με τους κωδικους Dealer για κάθε καταστημαΠρεπει να ορισουμε εδώ όλα τα καταστήματα. Τα καταστηματα διαχωρίζονται με το || μετα τον κωδικο κάθε καταστήματος βαζουμε το | και στη συνεχεια τον κωδικο Dealer για τις εγγυήσεις. Π.χ. για το καταστημα 01001 που εχει κωδικο Dealer D12345πρεπει να βαλουμε 01001|D12345||


Για την ενημερωση του Stock αυτοκινητων οριζουμε το ονομα αρχειου που θα λαμβανουμε, την κατηγορία Fleet και την κατηγορία ΦΠΑ που θα μπαινει στις νεες εγγραφες.

Για τις παραγγελιες ανταλλακτικων οριζουμε τα καταστηματα (Όπως στις εγγυήσεις) και τον φάκελο στον οποίο θα δημιουργειται το αρχείο.


Ενημέρωση  τιμοκαταλόγου ανταλλακτικών

Για την ενημέρωση των τιμών, επιλέγουμε το αρχείο που έχουμε κατεβάσει από το σύστημα της OPEL πατάμε την ενημέρωση.

Στην σχετική λιστα εμφανίζονται τυχόν προβλήματα που βρέθηκαν κατά την διαδικασία.

Αποστολή αρχείου παραγγελιας ανταλλακτικων

Αφου δημιουργηθει η παραγγελία αγοράς ανταλλακτικών προς την OPELπαταμε το  που βρισκεται στην γραμμη εργαλείων και ανοιγει μια νεα οθόνη. Εκει συμπληρώνουμε τα πεδια που είναι διαθεσιμα και παταμε την αποστολή αρχειου σε OPEL

Ετσι θα δημιουργηθεί εένα αρχειο στη διαδρομή που εχει οριστει το οποιο μπορεί να γινει εισαγωγή στον SAP της OPEL



Ενημέρωση δελτίων αποστολής / Τιμολογίων

Με την διασυνδεση αυτή μπορουμε να ενημερώσουμε τα δελτία αποστολής και τα τιμολόγια ανταλλακτικών

Αφου εχουμε το σχετικό αρχείο, δελτίων αποστολής ή τιμολογίων επιλέγουμε ανάλογα από τος διαθεσιμες επιλογές στο πρόγραμμα (Deltia/Invoices)  

Είναι σημαντικό να γινει σωστη επιλογη ανάλογα με το αρχείο που εχουμε διαθεσιμο.

Μετα την εκτέλεση της εργασιαςεμφανίζονται σε λιστα τα παραστατικά που δημιουργήθηκαν


Διαχείριση Εγγυήσεων

Η διαχείριση των εγγυήσεων γινεται από το μενου «Συνεργείο -> Διαχείριση Εγγυήσεων -> Ομαδικη Διαχείριση Εγγυήσεων»

Αφου επιλέξουμε το γρουπ εγγυήσεων (Μαρκα) και την περιοδο που θελουμε βλέπουμε ολες τις εγγυήσεις της περιοδου του καταστήματος που βρισκόμαστε. Προσοχή !!. Οι εγγυήσεις πρέπει να στέλνονται ανα κατάστημα σε ξεχωριστο αρχείο. Πρέπει δηλ. να είναι «κλικαρισμένη» η επιλογή ‘Τρεχοντος καταστήματος μόνο’

Την λιστα αυτή μπορει να την περιορίσουμε με τα διαθέσιμα φιλτρα και να δουμε μονο αυτές που μας ενδιαφερουν (π.χ. αυτές που είναι ‘Προς Προετοιμασία’)

Όταν δημιουργείται μια αιτηση εγγυησης μετα το κλεισιμο της εντολής επισκευηςμπαινει σε καταστασηΝεα Εγγυηση’ θα πρεπει ο υπευθυνος να μπει σε κάθε μια να συμπληρώσει τυχόν πληροφορίες που χρειάζονται (π.χ. κωδικο βλαβηςκλπ και να την χαρακτηρίσειΕτοιμη για Αποστολή’ 

Στο πεδιο «Κωδικος βλαβης» συμπληρώνεται ο κωδικός αιτιας που λαμβάνουμε από το service boxΠρεπει να δημιουργήσουμε την εγγραφη στο DMS για τον κωδικο βλαβης και στη συνέχεια να επιλέξουμε την σχετικη εγγραφη στην αιτηση εγγύησης. Ο κωδικός βλαβης στελνεται στο πεδιο «Κωδικός Αιτίας» στην γραμμη του «Αιτιου ανταλλακτικού/Εργασίας»  

Το πεδίο «Αριθμός Εγγύησης Προμηθευτη» εάν κατά την αποστολή προς έγκριση είναι κενοτοτε παίρνει αυτόματα έναν αυξοντα αριθμό ο οποιος στέλνεται και στην OPEL και αποτελεί το στοιχεια συγχρονισμού των εγγυήσεων μεταξυ DMS και OPEL.

Από την ιδια οθόνη διαχείρισης των εγγυήσεων, μπορουμε να επιλέξουμε ομαδικα οσες είναι ετοιμες για αποστολή και να δημιουργήσουμε το αρχειο που απαιτείται για να ανέβουν στο SAP

To αρχείο θα δημιουργηθεί στον φακελο που εχουμε ορισει στο Setup των διασυνδέσεων

Η αποστολή γινεται ομαδικαΜετα την αποστολη αλλαζει η κατάσταση των εγγυησεων σε «Απεσταλμενη»

Μετα το επιτυχημένο ανεβασμα του αρχείου στο SAPμπορουμε κατεβάζοντας το σχετικο αρχειο από το SAP (OPEL Εγγυήσεις - Απαντήσεις σε Dealers.XLSXνα ενημερώνουμε την κατάσταση των εγγυήσεων που εχουμε στειλει, ή μπορούμε να ενημερώσουμε εμεις την κατάσταση των εγγυήσεων χαρακτηρίζοντας τες «Εγγεκριμένη» ή «απορριφθεισα»   ανάλογα.

Για τις εγκεκριμένες εγγυήσεις, μπορούμε να εκδώσουμε ομαδικά τιμολογιο προς την OPELΗ διαδικασία γινεται σε δυο φασεις. Στην πρωτη φαση δημιουργούμε το τιμολόγιο, χωρίς να το εκτυπώσουμε. Δημιουργούμε εάν αρχειο με τα τιμολόγια της περιόδου και το ανεβαζουμε στο συστημα της OPEL. (στο SAP)  για ελεγχο.


Σε περίπτωση που χρειαστείμπορει να τροποποιήσουμε το παραστατικό που εχουμε δημιουργήσει και να το ξανανεβάσουμε στο SAPΑφου γινει αποδεκτό από το SAP, το εκτυπώνουμε και ξανανεβάζουμε στο SAP το τελικο τιμολόγιο.  

Η δημιουργία του αρχείου τιμολογίων γινεται από την οθόνη των διασυνδέσεωνΕκει υπαρχει η επιλογη Export Warranty Invoicesοπου αφου επιλέξουμε το χρονικο διαστημα θα δημιουργηθεί ένα αρχειο που θα περιεχει όλα τα παραστατικά που εχουν εκδοθει στον πελατη OPEL” (Όπως οριζεται από τους παραμέτρους του Setup.)

H τιμολόγηση, σύμφωνα με τις οδηγίες της OPEL πρέπει να γινεται ξεχωριστά ανα κατάστημα


Στην διαδικασία αποστολής εγγυήσεων προς έγγκριση στην OPEL εχουν γινει αλλαγες στην δομη του αρχείου που δημιουργείται από το DMS και ανεβαινει στην OPEL. Το DMS μπορει να δημιουργήσει και τις δυο μορφες αρχείου, γιαυτο εχει προστεθεί στο Setup της δισυνδεσης των εγγυήσεων επιλογη της δομης του αρχειου που θελουμε. (TXT ή CSV)


ΤΧΤ = είναι η μορφη που ισχυει αυτή τη στιγμή

CSV = είναι η νεα μορφη αρχειου που θα ισχυει

Αναλογα με την επιλογη στο Setup δημιουργείται το αντίστοιχο αρχειο το οποιο πρεπει να αναίβει από την σωστη επιλογη στο συστημα της OPEL.

Κατηγορία Εγγύησης ABACUS

Στον ορισμό των παραμέτρων για την διασύνδεση εγγυήσεων, πρέπει να ορίσουμε την κατηγορία εγγύησης για τις περιπτώσεις ABACUS, που αυτην την στιγμή είναι 61G



Οατν σε μια εγγύηση ορίσουμε σαν κατηγορία τον κωδικό που έχουμε βαλει εδώ, τοτε η διαδικασία της δημιουργίας τους αρχείου δεν στέλνει σαν τιμή μονάδας αυτήν που εχουμε ορισει στο DMS αλλα το αποτέλεσμα διαίρεσης της καθαρής αξίας με την ποσότητα. Δηλ αφαιρείτε η αξία έκπτωσης. Σαν εκπτωση ορίζουμε το ποσοστο που δεν θα αποζημιώσει η OPEL. Π.χ. Εάν σε μία εγγύηση με ποσοτητα 2 και τιμή μοναδας 50, η OPEL συμμετέχει κατά 40%, πρεπει να βάλουμε σαν έκπτωση ποσοστό 60% και ετσι θα σταλει σαν τιμη μοναδας 2 χ 50 = 100 – 60% = 40 / 2 = 20     



Ενημέρωση αυτοκινήτων έκθεσης

Η διαδικασία ενημέρωσης των αυτοκινήτων βρίσκεται στις διασυνδέσεις με OPEL και γινεται με την χρηση Excel το οποίο κατεβάζουμε από το  SAP και περιεχει τις παραγγελιες αυτοκινήτων που εχουμε στείλει στην OPEL.

Με την διαδικασία αυτή δημιουργούνται αυτόματα όλα τα πλαίσια που υπάρχουν στο Excelκαθως επίσης και οι παράμετροι που όταν δεν υπάρχουν στο DMSΔημιουργούνται οι τύποι αυτοκινήτων, οι οικογένειες αυτοκινήτων, σειρές αυτοκινήτων. Σε κάθε πλαισιο καταχωρούνται τα αξεσουάρ του και δημιουργούνται τυχον νεοι κωδικοι

Στο τελος της διαδικασίαςεμφανίζεται μια λιστα με τις νεες εγγραφές που εχουν δημιουργηθεί για ελεγχο και πιθανη διόρθωση, εάν χρειάζεται.

Με κάθε ενημέρωση, ενημερώνεται η κατάσταση του αυτοκινήτου με βαση την σχετικη πληροφορία που υπάρχει στο αρχείο.


AR REPORT OPEL

Για την δημιουργία της αναφοράς AR REPORT για την Opel έχουν γίνει κάποιες παραδοχές και ακολουθούν οδηγίες για την σωστή συμπλήρωση των παραμέτρων που συμμετέχουν στην αναφορά. 

Οι πωλήσεις «Εσωτερικές Opel» υπολογίζονται από τα παραστατικά αυτοπαράδοσης που έχουν εκδοθεί.


Οι πωλήσεις «Ασφαλιστικές Opel» υπολογίζονται από τα παραστατικά πώλησης βάσει των καναλιών πώλησης που αφορούν ασφαλιστικές εταιρίες. Θα πρέπει να τσεκάρετε στα κανάλια που αφορούν ασφαλιστικές εταιρίες το checkbox «Είναι ασφαλιστική». 


Graphical user interface, applicationDescription automatically generated


Αν δεν έχετε τέτοια κανάλια πώλησης πρέπει να τα δημιουργήσετε, να τσεκάρετε το checkbox «Είναι ασφαλιστική» και να τα χρησιμοποιείτε κατά την τιμολόγηση.


Graphical user interface, applicationDescription automatically generated


Για τον υπολογισμό των πωλήσεων ανά τμήμα έχουμε δημιουργήσει 4 υπερ-τμήματα, SN-Συνεργείο, FN-Φανοποιείο, BF-Βαφείο και PA-Πάγκος. Πρέπει στα τμήματα που έχετε, να συμπληρωθεί η παράμετρος αυτή. Τα τμήματα που δεν έχουν συμπληρωμένο κάποιο από αυτά τα υπερ-τμήματα δεν θα συμπεριλαμβάνονται στην αναφορά.


Graphical user interface, text, applicationDescription automatically generated


Για τον υπολογισμό των πωλήσεων σε ανεξάρτητα συνεργεία πρέπει η Ομαδοποίηση #1 του πελάτη να είναι T01-ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ ΕΠΙΣΚΕΥΑΣΤΗΣ.


Graphical user interface, text, applicationDescription automatically generated


Για τον υπολογισμό των πωλήσεων σε ανεξάρτητους εμπόρους πρέπει η Ομαδοποίηση#1 του πελάτη να είναι T12-ΧΟΝΔΡΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ.

Graphical user interface, applicationDescription automatically generated

Για τον υπολογισμό των πωλήσεων σε εξουσιοδοτημένους επισκευαστές πρέπει η Ομαδοποίηση#1 του πελάτη να είναι μια από τις OP1-DEALER ΔΙΚΤΥΟΥ ΟΠΕΛ, OP2-ΕΠΙΣΚΕΥΑΣΤΗΣ ΔΙΚΤΥΟΥ ΟΠΕΛ, OP3-ΦΑΝΟΠΟΙΕΙΟ ΔΙΚΤΥΟΥ ΟΠΕΛ.

Graphical user interface, applicationDescription automatically generated


Οι πωλήσεις σε πελάτες που δεν έχουν συμπληρωμένη την ομαδοποίηση #1 δεν υπολογίζονται πουθενά. 


Για να υπολογιστούν οι πωλήσεις των λιπαντικών και των ελαστικών, θα πρέπει στα ανταλλακτικά που είναι λιπαντικά ή ελαστικά να επιλέξετε στο πεδίο «Είδος κωδικού» την σωστή επιλογή.


Graphical user interface, text, application, emailDescription automatically generated


Ο υπολογισμός της αξίας του κόστους στην αναφορά έχει γίνει με τον τρόπο που έχει υποδείξει η OPEL και δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να προσπαθήσετε να τη συμφωνήσετε με την αξία του κόστους του ισοζυγίου των ανταλλακτικών.


Υπολογισμός αναφοράς


Πρέπει να κάνετε πρώτα υπολογισμό κόστους ανταλλακτικών για την περίοδο που θα κάνετε τον υπολογισμό της αναφοράς. Ο υπολογισμός γίνεται από τα Ανταλλακτικά, Κόστος ανταλλακτικών, Υπολογισμός Κόστους/Ισοζυγίου ανταλλακτικών, διαλέγετε την εταιρία και την περίοδο του υπολογισμού και πατάτε .


Graphical user interface, text, applicationDescription automatically generated


Στην συνέχει πρέπει να γίνει ο υπολογισμός της μηνιαίας αναφοράς την OPEL από  την επιλογή Αναφορές/Reports από Πεδία Χρήστη/Διαχείριση Πεδίων Χρήστη.


Graphical user interface, applicationDescription automatically generated


Περισσότερες πληροφορίες για τον τρόπο λειτουργίας των Reports πεδίων χρήστη μπορείτε να βρείτε στον ακόλουθο σύνδεσμο: 


https://help.gvsoft.gr/portal/en/kb/articles/reports#_2

ServicePlus 3 Interfaces with OPEL_PSA

Στο SP3 εχoyn δημιουργηθεί οι διασυνδέσεις με την OPEL_PSAχωρίς να εχουν απενεργοποιηθεί οι προηγούμενες διασυνδέσεις.

Οι διασυνδέσεις αυτές είναι.

  1. Ενημέρωση τιμοκαταλόγου ανταλλακτικών
  2. Αποστολή παραγγελιών ανταλλακτικών
  3. Αποστολή εγγυήσεων προς έγκριση
  4. Αποστολή παραστατικών τιμολόγησης εγγυήσεων


Ενημέρωση  τιμοκαταλόγου ανταλλακτικών

Την πρωτη φορα που θα τρεξουμε ενημερωσηπρεπει να ορισουμε τους παραμετρους ενημερωσης

Για την ενημέρωση των τιμών, επιλέγουμε το αρχείο που έχουμε κατεβάσει από το σύστημα της OPEL πατάμε την Εκτέλεση Εργασίας».



Διαχείριση Εγγυήσεων

Πριν στειλουμε τις εγγυήσεις στην OPEL προς έγκριση, θα πρεπει να εχουμε συμπληρώσει τα απαραίτητα στοιχεια σε κάθε εγγύηση.

Πρέπει να συμπληρώσουμε…

·         Κωδικό βλάβης. Επιλέγουμε από την λιστα τον κωδικό βλαβης

·         Τύπο Εγγυησης. Επιλέγουμε από την λιστα τον τύπο εγγύησης

·         Κωδικός Επισκευής. Ο κωδικός αυτός θα μπει  στην  αναλυτική γραμμή την οποία εχουμε ορίσει σαν αίτιο ανταλλακτικό/εργασία.

         Κωδικός Έγκρισης. Συμπληρωνεται όταν εχουμε καποιο κωδικο έγκρισης από το SAP


·         Στην οθόνη «Λοιπές Πληροφορίες» πρέπει να συμπληρώσουμε τα πεδία «Διαπίστωση/Διάγνωση/Επισκευή»

·         Κωδικός Καμπάνιας. Συμπληρώνουμε τον κωδικό καμπάνιας όταν η εγγύηση αφορά καμπάνια. Το πεδίο αυτό λειτουργεί συνδυαστικά με τον κωδικό βλάβης. Όταν είναι συμπληρωμένο το πεδίο αυτό και δεν έχουμε συμπληρώσει τον κωδικό βλάβης, στέλνεται ο κωδικός καμπάνιας σαν κωδικός βλάβης.

·         Κλάση Εγγύησης. Εδώ βάζουμε τον κωδικό «Κωδικός Θέσης ή Κατηγ.Εγγύησης» από το δεύτερο φύλο του Excel της OPEL. Πρέπει να προσέχουμε στον κωδικό που θα βάλουμε αφου πρέπει είναι ανάλογα με τον τυπο εγγύησης.

·         Κωδικός Ανάθεσης. Εδώ ορίζουμε τον κωδικό ανάθεσης της ειδικής πολιτικής.


Στις αναλυτικές πρεπει να ορίσουμε το αίτιο ανταλλακτικό/εργασία

Όταν δημιουργείται μια αιτηση εγγύησης μετα το κλεισιμο της εντολής επισκευής, μπαινει σε κατάσταση ‘Νεα Εγγυηση’ θα πρεπει ο υπευθυνος να μπει σε κάθε μια να συμπληρώσει τυχον πληροφορίες που χρειάζονται (π.χ. κωδικο βλαβης, κλπ) 

Πριν την πρωτη αποστολή πρεπει να ορισουμε τους παραμέτρους για να είναι προεπιλεγμένες.

Ορισουμε τον φακελο αποθήκευσης των αρχείων, τον κωδικό αντιπροσώπου, τον κωδικο προμηθευτή και τον προτεινόμενο φιλτρο επιλογης εγγυήσεων



Αφου επιλέξουμε τον κωδικο του προμηθευτή εγγυήσεων (Μαρκα) και την περιοδο που θελουμε βλέπουμε ολες τις εγγυήσεις της περιοδου.


Από την ιδια οθόνη διαχείρισης των εγγυήσεων, μπορουμε να επιλέξουμε ομαδικα οσες θελουμε να στειλουμε και να δημιουργήσουμε το αρχειο που απαιτείται για να ανέβουν στο SAP

Κατά την επιλογη των εγγυήσεων, ελεγχεται η υπαρξη αίτιου ανταλλακτικού/εργασιας και αριθμού εγγύησης


Οι εγγυήσεις ΠΡΕΠΕΙ να στέλνονται ξεχωριστα για κάθε κατάστημα

Από την λιστα που εμφανίζονται οι εγγυήσεις μπορούμε μπουμε σε κάθε μια και να την προετοιμάσουμε για αποστολή. Πρεπει να δώσουμε την αρίθμηση σε ολες τις εγγυήσεις από την επιλογή «Εκτύπωση Εγγύησης» και τελος να δημιουργήσουμε το αρχείο 

To αρχείο θα δημιουργηθεί στον φακελο που έχουμε ορίσει στους παραμέτρους της διασύνδεσης.

Αποστολή Παραστατικών Εγγυήσεων

Για τις εγκεκριμένες εγγυήσεις, μπορούμε να εκδώσουμε ομαδικά τιμολόγιο προς την OPEL. Η διαδικασία γίνεται σε δυο φάσεις. Στην πρώτη φαση δημιουργούμε το τιμολόγιο, χωρίς να το εκτυπώσουμε. Το τιμολόγιο το ανεβάζουμε στο SAP για ελεγχο.

Σε περίπτωση που χρειαστεί, μπορει να τροποποιήσουμε το παραστατικό που έχουμε δημιουργήσει και να το ξανανεβάσουμε. Αφου γινει αποδεκτό από το SAP, το εκτυπώνουμε και ξανανεβάζουμε στο SAP το τελικο τιμολόγιο.  

Πριν την πρωτη αποστολή τιμολογίων, πρεπει να ορίσουμε τους παραμέτρους αποστολής



Στη συνέχεια επιλέγουμε την περίοδο και ετσι δημιουργείται το αρχειο που θα περιεχει τα τιμολόγια εγγυήσεων



Στην λιστα βλέπουμε τα παραστατικά που εχουν επιλεγεί και στο κατω μερος βλέπουμε το αρχειο που εχει δημιουργηθεί, το οποιο ανεβάζουμε στο SAP




Αποστολή Παραγγελίας ανταλλακτικών

Πριν την πρωτη αποστολή, πρεπει να ορισουμε τους παραμετρους. Στα στοιχεια του προμηθευτη OPEL στον οποιο θα στελνουμε τις παραγγελιες πρεπει να ορισουμε το προγραμμα (w1opl703)

Αφου δημιουργησουμε μια παραγγελια ανταλλακτικων, από την διαχείρηση παραγγελιων προμηθευτη, επιλεγουμε την απραγγελια που θελουμε να στειλουμε παταμε “Functions” και στην επομενη οθόνη «Αποστολή σε προμηθευτή»

Στη συνεχεια, κατά την πρωτη αποστολή, θα ορισουμε εκει τους παραμετρους οι οποιοι θα προτινονται σε κάθε επομενη αποστολή.
 

Στην επόμενη οθόνη συμπληρωνουμε τις πληροφοριες και παταμε «Αποστολή»

Ετσι θα βημιουργηθει ένα αρχειο στην διαδρομη που εχουμε ορισει, το οποιο ανεβαζουμε στο SAP


·    Αποστολή δεδομένων (Διασύνδεση OPEL DDE)

Με την διασύνδεση αυτή αποστέλλονται οι ημερησιες τιμολογήσεις, μαζι και τα στοιχεία των σχετικών πελατων και συναινέσεων.

Η αποστολή γινεται αυτοματα μεσω SFTP αλλα η διαδικασία μπορει να τρέξει και Manually εάν χρειαστεί.

Πριν την πρωτη αποστολή πρέπει να οριστουν οι παράμετροι της διαδικασίας.



 Εδώ οριζουμε το Directory δημιουργίας των αρχείων, τις μαρκες και τα καταστηματα που θα συμμετέχουν στο Export.

O τρόπος ορισμού γινεται σε ένα πεδιο σε γκρουπ ανα κωδικο Dealer. Τα γρουπ διαχωριζονται με ||. Σε κάθε γρουπ οριζουμε τον κωδικο Dealer ακολουθούμενο από | τα καταστηματα διαχωριζόμενα με κομμα (,) ακολουθούμενο από | και τις μαρκες διαχωριζόμενες με κομμα.

(π.χ. D1234|01001,01022,01003|01,05||D7099|01045|01,18||D7088|01076,01021|05 )

Στους παραμέτρους του FTP οριζουμε την IP και το Port ,καθως επισης και το Username/Password που εχει δωθει από την OPEL.

Για να τρεξει η διαδικασία αυτόματα, οριζουμε ένα Task με κωδικό διαδικασίας @SP4#DDE. Πρεπει να τρεξει πριν τις 12 το βραδυ για να περιλαμβάνει τις κινησεις της ημέρας.

Για να τρεξουμε την διαδικασια Manually, από το κεντρικο μενου στην επιλογη «Διασυνδεσεις με OPEL_PSA» και στο TAB «DDE_Export», οριζουμε την περιοδο που θελουμε και παταμε την σχετικη επιλογη «Export4DDE»



Αυτό θα δημιουργήσει ένα αρχειο στο φάκελο που εχουμε ορισει στο Setup

Στο τελος της διαδικασιας εμφανίζεται μηνυμα σχετικής ενημερωσης

 



καθως επισης καταγράφεται και στο logfile το αποτέλεσμα και τα τυχον προβλήματα.

Εάν εχουν οριστει και οι SFTP παραμετροι, θα γινει και η αποστολή στην OPEL αυτοματα.


    • Related Articles

    • Διασυνδέσεις με HYUNDAI - KIA

      Στο γενικό μενού -> Διασυνδέσεις -> Διασυνδέσεις με HYUNDAI υπάρχουν διαδικασίες ενημέρωσης του DMS από τα κεντρικά. Η ενημέρωση γίνεται μέσω της βάσης ORACLE που είναι στημένη στον αντιπροσώπου. Ενημέρωση Τιμοκαταλόγου Ανταλλακτικών Πριν κάνουμε ...
    • Διασυνδέσεις με FORD

      Interface with FORD FSO Με την διασύνδεση αυτή, μπορούμε να ενημερώσουμε το SP4 με τις προσφορές και παραγγελίες που έχουν καταχωρηθεί στο σύστημα της FORD. Η ενημέρωση γίνεται με Webservices. Πριν από την πρώτη ενημέρωση, πρέπει να ορίσουμε τους ...
    • Διασυνδέσεις με JLR

      Ενημέρωση Τιμοκαταλόγου Ανταλλακτικών Στο γενικό μενού -> Διασυνδέσεις -> Διασυνδέσεις με JLR υπάρχει η ενημέρωση τιμοκαταλόγων. Επιλέγοντας το αρχείο που περιέχει τις τιμές, εκτελούμε την διαδικασία ενημέρωσης. Εισαγωγή παραστατικών αγοράς Πριν ...
    • Διασυνδέσεις με SEAT

      Interfaces with SEAT Στις διασυνδέσεις με SEAT, εχει υλοποιηθει η νεα διαδικασία αποστολής διελεύσεων συνεργείου.    Πριν την πρώτη αποστολή, πρέπει να οριστούν οι παράμετροι διασύνδεσης. Η διαδικασία μπορεί να τρέξει από τον χρήστη ορίζοντας ...
    • Διασυνδέσεις με VOLVO

      Volvo VIDA Οι βασικές λειτουργίες του Interface. Καταρχάς για να γνωρίζουμε ότι το VIDA έχει σύνδεση με το DMS, πρέπει πάνω αριστερά να εμφανίζεται το όνομα του DMS “ServicePlus4” και να είναι επιλεγμένο. Στην κεντρική οθόνη, υπάρχει η δυνατότητα ...