Οι βασικές λειτουργίες του Interface.
Καταρχάς για να γνωρίζουμε ότι το VIDA έχει σύνδεση με το DMS, πρέπει πάνω αριστερά να εμφανίζεται το όνομα του DMS “ServicePlus4” και να είναι επιλεγμένο.
Στην κεντρική οθόνη, υπάρχει η δυνατότητα αναζήτησης πελάτη/Αυτοκινήτου με
Αφού επιλέξουμε το κριτήριο αναζήτησης, εμφανίζονται στο κάτω μέρος οι πελάτες/Αυτοκίνητα που πληρούν τα κριτήρια.
Επιλέγουμε Πελάτη/Αυτοκίνητο από την σχετική επιλογή. “Select”
Στην επόμενη οθόνη, από τις διαθέσιμες επιλογές, μπορούμε να αναζητήσουμε ανταλλακτικά/Εργασίες/πακέτα.
Το DMS ενημερώνει για κωδικούς που δεν υπάρχουν και εμφανίζει αξίες στη στήλη “Price” για τους κωδικούς που υπάρχουν.
Οι κωδικοί ανταλλακτικών που αρχίζουν από «100» δεν θα υπάρχουν στο DMS. Είναι κωδικού οι οποίοι μπορεί να υπάρχουν σε ένα πακέτο αλλά πρέπει να έχουν αντιστοιχηθεί στο DMS με τους πραγματικούς κωδικούς ανταλλακτικών. Π.χ.
1000000001 Engine oil VCC RBS0-2AE 0W20
1000000011 Engine oil
1000000026 Engine oil ACEA A5/B5 SAE 5W-30
1000000012 Engine oil ACEA A3/B3/B4 SAE 0W-30
1000000020 Engine oil ACEA A5/B5 SAE 0W-30
1000000027 Semi synthetic engine oil
1000000024 Engine oil WSS-M2C913-B (SAE 5W-30)
1000000019 Engine oil ACEA A3/B3/B4 SAE 5W-40
1000000002 Volvo gearbox liquid
1000000028 Gearbox oil
1000000016 Volvo refrigerant, glycol - concentrated
1000000003 Volvo gearbox liquid
1000000006 Grease
1000000004 Refrigerant R134A
1000000005 Brake fluid
1000000007 Volvo windscreen washer fluid - concentrated
1000000008 Hydraulic fluid
1000000009 Vacuum cylinder oil
1000000013 Bearing grease
1000000010 Lock cylinder oil
1000000014 Silicone grease
1000000015 Special grease
1000000017 Locking fluid
1000000018 Rust dissolver
1000000021 Petrolium jelly
1000000022 Paraffin
1000000023 Detergent
1000000025 Varnish
Η αντιστοίχιση αυτή γίνεται από σχετική επιλογή που υπάρχει στο SP4.
Από εδώ μπορεί να δημιουργηθεί μια λίστα (Καλάθι) με κωδικούς που έχουμε επιλέξει.
Στην ανάλυση της λίστας, εμφανίζονται οι κωδικοί με πληροφορίες από το DMS, όπως τιμές, διαθέσιμο υπόλοιπο, θυρίδα.
Στη λίστα μπορεί να προσθέσουμε και άλλους κωδικούς από άλλη αναζήτηση, εργασίες, πακέτα κλπ., την οποία κάποια στιγμή μπορούμε να την αποστείλουμε στο DMS για δημιουργία εντολής επισκευής ή παραγγελίας ανταλλακτικών.
Για την δημιουργία της εντολής, χρησιμοποιείται σαν «Αιτία διέλευσης» και «Κανάλι Πώλησης» οι σχετικοί παράμετροι από το AfterSales Setup. Επίσης, σαν τεχνικός σύμβουλος μπαίνει ο εργαζόμενος που είναι δεμένος με τον κωδικό χρήστη του VIDA. (Κωδικός εφαρμογής).
Στην οθόνη διαχείρισης, κάνοντας κλικ στο Ονοματεπώνυμο πελάτη, εμφανίζονται τα στοιχεία του πελάτη, τα οποία μπορούμε να διορθώσουμε εάν χρειάζεται από την επιλογή “Manage Profile” και πατώντας “Save” όταν ολοκληρώσουμε τις αλλαγές
Οι κωδικοί εργασιών μεταφέρονται στο DMS χωρίς το τελευταίο μέρος του κωδικού. Π.χ. εάν στο VIDA βλέπουμε τον κωδικό 41103-3 , στο DMS μεταφέρεται το 41103 και αυτός ο κωδικός αναζητάτε στο DMS. Αυτό δεν είναι επιλογή του DMS αλλά του VIDA και δεν μπορεί να αλλάξει στο DMS. Επομένως οι κωδικοί εργασιών στο DMS πρέπει να δημιουργούνται χωρίς το τελευταίο μέρος που εμφανίζεται στο VIDA για να μπορεί το DMS να στέλνει πληροφορίες εργασιών στο VIDA.
Από την ίδια οθόνη μπορούμε να δούμε τις πληροφορίες του αυτοκινήτου καθώς και το ιστορικό επισκευών του από το DMS.
Στο ιστορικό εδώ εμφανίζονται αναλυτικά οι εργασίες που έχουν γίνει σε κάθε επισκευή.