Η δυνατότητα αυτή υπάρχει στις οντότητες Πελατης, Προμηθευτής, Αυτοκίνητα συνεργείου, αυτοκίνητα εκθεσης, ανταλλακτικά, Λογαριασμοί λογιστικής
Όταν είμαστε πανω σε μια λιατσα από τις παραπάνω οντότητες, στο μενου «Εργαλεία» εμφανίζεται η επιλογη «Φίλτρο Κωδικών».
Όταν πατήσουμε το ΟΚ η λιστα φιλτράρεται και περιλαμβάνει μόνο τους κωδικούς που έχουμε βαλει στο Φιλτρο.
Στο Φίλτρο πρεπει να βάζουμε το κλειδί του κάθε αρχείου. Π.χ. Πελατες/Προμηθευτές/Ανταλλακτικά/λογαριασμοί λογιστικής βάζουμε τον κωδικό, για τα αυτοκίνητα βάζουμε το πλαίσιο.
Στην διαδικασία εισαγωγής παραγγελίας ανταλλακτικών σε εντολή επισκευής, εχει προστεθεί η δυνατότητα να ορίσουμε τον τύπο χρέωσης και τον τεχνίτη που μπει στις γραμμές που θα δημιουργηθούν στην εντολή επισκευής.
Αυτό πρέπει να γίνει πριν την εισαγωγή των κωδικών. Εάν το ξεχάσουμε και κάνουμε την εισαγωγή με λάθος τυπο χρέωσης, βγαίνουμε από την εντολή χωρίς αποθήκευση και ξανακάνουμε την εισαγωγή.
Ορισμένες φορές χρειάζεται να ακυρώσουμε το αίτημα για εκδοση περιστροφικής. Αυτό γινεται από το ιδιο ακριβώς σημειο που εγινε αρχικά το αιτημα. Στην ιδια οθόνη υπάρχει σχετική επιλογη
Στο γενικό μενού -> Διασυνδέσεις -> Διασυνδέσεις με HYUNDAI υπάρχουν διαδικασίες ενημέρωσης του DMS από τα κεντρικα.
Αφού εχουμε ορίσει τους παραμέτρους, μπορούμε να προχωρήσουμε στην ενημέρωση των αρχείων.
Οι εγγραφες στην βαση της ORACLE είναι με βαση την ημερομηνία δημιουργίας τους, επομένως πρεπει να επιλέξουμε από ποια ημερομηνία
Για να ενημερώσουμε τιμοκατάλογο ανταλλακτικών πρεπει να επιλέξουμε στην «Επιλογή ενημέρωσης»
Η ενημερωση του τιμοκαταλόγου γινεται από τρια διαφορετικά αρχεια.
Πρωτα ενημερώνεται το αρχειο που περιεχει παραμέτρους στη συνεχεια ενημερώνονται οι κωδικοι ανταλλακτικών και δημιουργούνται τυχον νεοι κωδικοί,
Επειδη η διαδικασία δημιουργεί νέους κωδικούς, θα πρεπει να εχουμε δημιουργήσει εναν κωδικο ανταλλακτικού για κάθε
Για να ενημερωσουμε τις εργασίες πρεπει να επιλέξουμε στην «Επιλογή ενημέρωσης» το
Επειδη η διαδικασία δημιουργει νέους κωδικούς, θα πρεπει να εχουμε δημιουργήσει εναν κωδικο εργασίας για κάθε μάρκα με κωδικό ‘DEFAULT’
Στο γενικό μενού -> Διασυνδέσεις -> Διασυνδέσεις με HYUNDAI υπάρχει σχετική επιλογή. Για την ενημέρωση Επιλέγουμε το Excel αρχείο που έχουμε και περιέχει τις τιμές για τα HYUNDAI/KIA ανταλλακτικά και πατάμε την ενημέρωση. Πρέπει να εχουμε δημιουργήσει μαρκες με περιγραφή HYUNDAI και KIA και να εχουμε δημιουργήσει ένα Default κωδικό για κάθε μάρκα με τις επιθυμητές τιμές παραμέτρων
Στην σχετική λιστα εμφανίζονται τυχόν προβλήματα που βρέθηκαν κατά την διαδικασία.
Στο γενικό μενού -> Διασυνδέσεις -> Διασυνδέσεις με JLR υπάρχει η ενημέρωση τιμοκαταλόγων. Επιλέγοντας το αρχείο που περιέχει τις τιμές, εκτελούμε την διαδικασια ενημερωσης
Αφού εχουμε ορίσει τους παραμέτρους, μπορούμε να προχωρήσουμε στην εισαγωγή παραστατικών.
Επιλέγουμε το αρχείο που περιέχει το παραστατικό, επιλέγουμε εάν Θέλουμε να γίνει προσπάθεια ενημέρωσης BackOrders, εάν εχει προηγηθεί παραγγελία μας στον προμηθευτή.
Επιλέγουμε το τι Θέλουμε να γινει με το αρχείο μετα το τελος της ενημέρωσης, Και εκτελούμε την διαδικασία.
Η διαδικασία δημιουργεί νέους κωδικούς ανταλλακτικών εάν βρεθούν στο παραστατικό. Για τον λογο αυτό
Επιλέγουμε την περίοδο αξιολόγησης του υπολοίπου, το κατάστημα, την αποθήκη και τις μαρκες ανταλλακτικών που θέλουμε να ελέγξουμε, και τρέχουμε την διαδικασία.
Η διαδικασία θεωρεί «κινήσεις» τις πωλήσεις των ανταλλακτικών. Εάν Θέλουμε να περιλαμβάνονται και οι αγορές στις κινήσεις, πικάρουμε την σχετική επιλογή.
Η επεξεργασία δημιουργεί δυο λίστες.
Η μια εμφανίζει αναλυτικά όλους τους κωδικούς με πληροφορίες τους μήνες ακινησίας,
Η δεύτερη λιστα εμφανίζει τα ιδια δεδομένα μορφοποιημένα σε OLAP και με ανάλυση σε τέσσερεις περιόδους (0-6, 6-12,12-24,24>) ανάλογα με τους μήνες ακινησίας και ανα μάρκα.
Εδώ υπάρχει δυνατότητα περαιτέρω ανάλυσης με βαση την ομάδα, υποομάδα, προέλευση,
Η αξία του αποθέματος υπολογίζεται με την τιμη τελευταίας αγοράς.
Για την ενημέρωση των τιμών EUROREPAR, επιλέγουμε το αρχείο που έχουμε που περιέχει τις τιμές για τα EUROREPAR
Στην σχετική λιστα εμφανίζονται τυχόν προβλήματα που βρέθηκαν κατά την διαδικασία.