Updates to Version 20.1.7.149

Updates to Version 20.1.7.149

Γενικά

Η Δημιουργία εγγυήσεων από εντολή επισκευής γίνεται με ημερομηνία ανοίγματος της εντολής επισκευής.

Στο ισοζύγιο αυτοκινήτων έχει προστεθεί η δυνατότητα επιλογής καινούριων/ μεταχειρισμένων αυτοκινήτων.

Στις αναλυτικές τιμολόγησης, μπορεί να μπουν φίλτρα στα πεδία ανταλλακτικού και αυτοκινήτου,.

Στις αναλύσεις πωλήσεων και στις αναλυτικές τιμολόγησης έχουν προστεθεί δυο νέα πεδία («Κόστος Αναλυτικής» , «Κέρδος Αναλυτικής») τα οποία περιέχουν το κόστος και το μικτό κέρδος της κάθε γραμμής αντίστοιχα. Πρέπει να έχει γίνει υπολογισμός του κόστους για να είναι σωστές οι αξίες αυτές. 

Η Δημιουργία λίστας CRM εμφανίζεται πλέον με εικονίδιο δίπλα στο εικονίδιο των επικοινωνιών, για να μπορεί να υπάρχει και σε επιμέρους οθόνες, όπως είναι η λίστα με τα μη κινημένα αυτοκίνητα.

Έχουν προστεθεί στο μενού η απογραφή αυτοκινήτων, ανταλλακτικών, πελατών, Λογιστικής.

Στο Setup_Asales έχει προστεθεί νέο πεδίο για Default Δραστηριότητα η οποία προτείνεται στην δημιουργία  εντολών επισκευής.

 

Στις Παραγγελίες αυτοκινήτων/ανταλλακτικών και εντολές επισκευής έχει προστεθεί πεδίο «Ημερομηνία Έτοιμη προς τιμολόγηση’ η οποία ενημερώνεται από την σχετική διαδικασία.

Στις Παραγγελίες Αυτοκινήτων το πεδίο βρίσκεται στο TAB ‘SysInfo’. 


Στο μητρώο παγίων, στα φίλτρα, η επιλογή καταστημάτων δεν είναι πλέον «Ένα ή όλα» αλλά μπορούν να επιλεγούν όποια καταστήματα, από την λίστα καταστημάτων.

Στις εντολές επισκευήςη διαίρεση για τον υπολογισμό της ποσότητας στρογγυλοποιείται 

στα δυο δεκαδικά και έτσι αποθηκεύεται και στη βάση.


Έκθεση Αυτοκινήτων

Ακύρωση Παραγγελίας: Για να χαρακτηριστεί μία παραγγελία «Ακυρωμένη» πρέπει να είναι σε κατάσταση «Ανοικτή» και αφού πατήσουμε την επιλογή στη συνέχεια αποθηκεύουμε την παραγγελία και έτσι χαρακτηρίζεται σαν «Ακυρωμένη».


Αλλαγή Status Παραγγελίας: Έχει προστεθεί η δυνατότητα αλλαγής της κατάστασης παραγγελίας. Η εργασία αυτή πρέπει να εκτελείται από εξουσιοδοτημένους χρήστες, διότι η κατάσταση αλλάζει χωρίς κανέναν έλεγχο. Η αλλαγή γίνεται από την καρτέλα “SysInfo” όπου εκεί υπάρχει σχετικό πεδίο «Αλλαγή κατάστασης». Ο χρήστης πρέπει να γνωρίζει το ειδικό Password που θα πρέπει να έχει οριστεί για την εκτέλεση της ενέργεια ς αυτής.

Αλλαγή Status Πιστοποιητικού Παράδοσης: Έχει προστεθεί η δυνατότητα αλλαγής της κατάστασης πιστοποιητικού παράδοσης. Η εργασία αυτή πρέπει να εκτελείται από εξουσιοδοτημένους χρήστες, διότι η κατάσταση αλλάζει χωρίς κανέναν έλεγχο. Η αλλαγή γίνεται από την καρτέλα “SysInfo” όπου εκεί υπάρχει σχετικό πεδίο «Αλλαγή κατάστασης». Ο χρήστης πρέπει να γνωρίζει το ειδικό Password που θα πρέπει να έχει οριστεί για την εκτέλεση της ενέργειες αυτής.



Αλλαγή Status Αυτοκινήτου: Έχει προστεθεί η δυνατότητα αλλαγής της κατάστασης Αυτοκινήτου έκθεσης. Η εργασία αυτή πρέπει να εκτελείται από εξουσιοδοτημένους χρήστες, διότι η κατάσταση αλλάζει χωρίς κανέναν έλεγχο. Η αλλαγή γίνεται από την καρτέλα “SysInfo” όπου εκεί υπάρχει σχετικό πεδίο «Αλλαγή κατάστασης». Ο χρήστης πρέπει να γνωρίζει το ειδικό Password που θα πρέπει να έχει οριστεί για την εκτέλεση της ενέργειες αυτής.

 


Τροποποίηση ΠαραστατικώνΑπό την επιλογή «Τροποποίηση Παραστατικών» στο μενού του Administrator, αφού ξεκλειδωθεί ένα παραστατικό, εκτός από τα πεδία του Header που μπορούμε να αλλάξουμε, μπορούμε να αλλάξουμε και ορισμένα πεδία στις αναλυτικές γραμμές του παραστατικού. Αυτό πρέπει να γίνεται με πολύ προσοχή αφού δεν γίνεται έλεγχος εάν η αλλαγή που έχουμε κάνει είναι σύμφωνη με τους κανόνες της διαδικασίας δημιουργίας παραστατικών. Π.χ. αλλαγή αποθ. χώρου στα ανταλλακτικά μπορεί να δημιουργήσει αρνητικό υπόλοιπο.

Τα πεδία που μπορούμε να αλλάξουμε είναι: Αποθήκη, Τύπος Χρέωσης, Τμήμα, Πωλητής/Τεχνίτης, Είδος εγγραφής Αυτοκινήτου, Περιγραφή Γραμμής.


Τροποποίηση Κλειστών ΕντολώνΣτο μενού “Administrator” και από την επιλογή «Τροποποίηση Κλειστών Εντολών» μπορούμε να αλλάξουμε ορισμένα στοιχεία από το Header της εντολής, τα οποία δεν επηρεάζουν τα οικονομικά στοιχεία.

Σην λίστα που εμφανίζονται οι κλειστές εντολές, με διπλό κλικ ανοίγουμε την εντολή που θέλουμε να τροποποιήσουμε. Στην γραμμή εργαλείων εμφανίζεται σχετική επιλογή . Εάν πατήσουμε την επιλογή, ζητείται ο ειδικός κωδικός (θα πρέπει να έχει οριστεί) και στη συνέχεια η εντολή είναι διαθέσιμη για τροποποίηση.

Αφού πραγματοποιήσουμε τις όποιες τροποποιήσεις θέλουμε , πατάμε ξανά την ίδια επιλογή, η οποία τώρα θα ξανακλείσει την εντολή. Μόνο «Κλειστές» εντολές μπορεί να τροποποιηθούν από την επιλογή αυτή. 


Ενοποίηση Πελατών/Προμηθευτών: Στην διαχείριση των πελατών υπάρχει δυνατότητα ενοποίησης δύο κωδικών. Για να γίνει ενοποίηση, μπαίνουμε στα στοιχεία του πελάτη που θέλουμε να κρατήσουμε και στην καρτέλα “Περισσότερα» -> Ενοποίηση κωδικών, επιλέγουμε τον κωδικό που θέλουμε να ενοποιηθεί με αυτόν που έχουμε. 


Ενεργοποιώντας το «Εκτέλεση εργασίας» θα ζητηθεί το ειδικό Password που θα πρέπει να έχει οριστεί στην διαδικασία, και στη συνέχεια θα ενοποιηθούν οι κινήσεις των δύο κωδικών. Ο κωδικός που ενοποιήθηκε χαρακτηρίζεται «Ανενεργός» και αφού κάνουμε σχετικό έλεγχο, μπορούμε να τον διαγράψουμε τελείως.


Ενοποίηση αυτοκινήτων συνεργείου: Στην διαχείριση των αυτοκινήτων συνεργείου υπάρχει δυνατότητα ενοποίησης δύο αυτοκινήτων. Για να γίνει ενοποίηση, μπαίνουμε στα στοιχεία του αυτοκινήτου που θέλουμε να κρατήσουμε και στην καρτέλα «Ενοποίηση αυτοκινήτου», επιλέγουμε το αυτοκινήτου που θέλουμε να ενοποιηθεί με αυτόν που έχουμε. 

Ενεργοποιώντας το «Εκτέλεση ενοποίησης» θα ζητηθεί το ειδικό Password που θα πρέπει να έχει οριστεί στην διαδικασία, και στη συνέχεια θα ενοποιηθούν οι κινήσεις των δύο αυτοκινήτων. Το αυτοκίνητο που ενοποιήθηκε χαρακτηρίζεται «Ανενεργό» και αφού 

κάνουμε σχετικό έλεγχο, μπορούμε να το διαγράψουμε τελείως.


Interfaces SEAT

Στις διασυνδέσεις με SEAT, έχει υλοποιηθεί η νέα διαδικασία αποστολής διελεύσεων συνεργείου. 

 


Πριν την πρώτη αποστολή, πρέπει να οριστούν οι παράμετροι διασύνδεσης.



Η διαδικασία μπορεί να τρέξει από τον χρήστη ορίζοντας την περίοδο Από-Έως.



Ή μπορεί να τρέχει αυτόματα από το SP4 Scheduler ορίζοντας σαν Task “SEATCSI”. Στην αυτόματη διαδικασία, σαν περίοδος ορίζεται η επομένη της τελευταίας ημερομηνίας έως σήμερα.

H διαδικασία καταγράφεται στα μηνύματα της εφαρμογής, από όπου μπορεί να ελέγχεται εάν έχει τρέξει η διαδικασία και το Status αποστολής.


Interfaces VOLVO  

Στις διασυνδέσεις με VOLVO, έχει υλοποιηθεί η νέα διαδικασία αποστολής δεδομένων στο VARIO.

Πριν την πρώτη αποστολή πρέπει να ορίσουμε τους παραμέτρους για την διασύνδεση.

H επικοινωνία γινεται με WebServices κάθε ημέρα. Τα δεδομενα που στελνονται είναι , «Κλειστές» εντολές επισκευής με βαση την ημερομηνία κλεισίματος, πωλήσεις ανταλλακτικών παγκου, πωλησεις και παραδόσεις αυτοκινητων με βαση τις ημερομηνίες τιμολογησης και παραδοσης αντιστοιχα και το Stock των ανταλλακτικων. Το Stock στελνεται μια φορα τον μηνα, την ημέρα που εχουμε ορισει στο Setup.

Η διαδικασία μπορεί να τρέξει από τον χρήστη ορίζοντας την περίοδο Από-Έως.

Στο τελος της διαδικασιας εμφανιζεται ενημερωση για τις εγγραφες που εχουν σταλλει και πιθανες προβληματικες εγγραφες.

Μπορεί επίσης να τρέχει αυτόματα από το SP4 Scheduler ορίζοντας σαν Task “VOLVOVARIO”. Στην αυτόματη διαδικασία, σαν περίοδος ορίζεται η τρέχουσα ημερομηνία. Πρέπει να τρέχει πριν την 12 μ.μ.

H διαδικασία καταγράφεται στα μηνύματα της εφαρμογής, από όπου μπορεί να ελέγχεται εάν έχει τρέξει η διαδικασία και το Status αποστολής. 

Μπορούμε εάν χρειαστεί να στείλουμε και μεμονωμένες εγγραφές, από το σχετικό TAB. Εάν έχουμε επιλέξει μια εγγραφή, τότε αγνοείται η περίοδος από-έως. Π.χ. εάν συμπληρώσουμε στο TAB αυτό μια εντολή επισκευής, τότε θα σταλεί μόνο αυτή η εντολή, αντίστοιχα εάν επιλέξουμε ένα τιμολόγιο, θα σταλεί μονο αυτό. Εάν το πεδίο στο TAB «Μεμονωμένες Εγγραφές» είναι κενό, τότε στέλνονται οι εγγραφές της περιόδου που εχουμε επιλέξει.


Εισαγωγή Πλαισίων σε Καμπάνια: Μπορούμε να εισάγουμε πλαίσια σε οποιαδήποτε καμπάνια από οποιαδήποτε μορφή αρχείου. Η εισαγωγή γίνεται με την χρήση σχεδίου Import το οποίο θα πρέπει να έχει προσαρμοστεί στη δομή του αρχείου που έχουμε.

Η εισαγωγή γίνεται από την καρτέλα «Εισαγωγή Πλαισίων» . Εκεί επιλέγουμε το σχέδιο Import και το αρχείο το οποίο περιέχει τα πλαίσια και πατάμε στο εικονίδιο για να ξεκινήσει η εισαγωγή. Τα πλαίσια εμφανίζονται στην λίστα μέσα στην καμπάνια. Σημειώνονται διαφορετικά τα πλαίσια τα οποία υπάρχουν στη βάση μας σαν οχήματα. 


MyData

Στην διαχείριση του MyDataέχει προστεθεί φίλτρο για να εμφανίζονται τα παραστατικά πολλών ετών για τον έλεγχο και δημιουργία συνόψεων. 

Στις κατηγορίες κρατήσεων, στο ποσοστό υπάρχουν πλέον 4 δεκαδικά 

Στην ενημέρωση από SP3 ο αριθμός εγγραφής είναι χωρίς την σειρά.


Απογραφή Ανταλλακτικών

Οι απογραφές βρίσκονται στην ενότητα «Ανταλλακτικά». Η απογραφή γίνεται στο τέλος του έτους ή οποιαδήποτε χρονική στιγμή υπάρχει ανάγκη. Για να γίνει απογραφή, πρέπει καταρχάς να αποθηκεύσουμε σε ένα αρχείο τα τρέχοντα υπόλοιπα έτσι ώστε μετά την καταχώρηση των πραγματικών υπολοίπων να έχουμε τα ελλείματα και τα πλεονάσματα. Μπορούμε να δημιουργήσουμε πολλά αρχεία με διαφορετικά κριτήρια και έτσι μπορούμε να έχουμε πολλές ομάδες καταμετρητών.

Για την δημιουργία του κάθε αρχείου επιλέγουμε: 

Την αποθήκη για την οποία θα κάνουμε απογραφή

     

Εδώ επιλέγουμε εάν θέλουμε να καταχωρηθεί το λογιστικό υπόλοιπο και σαν καταμετρηθέν έτσι ώστε να καταχωρήσουμε μόνο τις διαφορές

 

Εδώ επιλέγουμε εάν θέλουμε να συμπεριληφθούν στο αρχείο κωδικοί που έχουν μηδενικό υπόλοιπο.

 

Με τα κριτήρια μπορούμε να φιλτράρουμε τους κωδικούς του κάθε αρχείου με οποιοδήποτε κριτήριο σε οποιοδήποτε πεδίο είναι διαθέσιμο.

Περιγραφή αρχείου βάζουμε κάποια σχόλια.

Αφού ορίσουμε τα κριτήρια δημιουργούμε το αρχείο επιλέγοντας το  . Μετά το τέλος της δημιουργίας, θα έχει δημιουργηθεί μια λίστα με τους κωδικούς, την οποία μπορούμε εκτυπώσουμε ή να εξάγουμε σε Excel.

Στην εκτύπωση επιλέγουμε στον Τύπο «Καταμέτρηση» και στην Εκτύπωση Λογ. Υπολ. «ΝΑΙ» ή «ΟΧΙ» ανάλογα με τον αν θέλουμε να τυπωθεί το υπόλοιπο του κωδικού στην κατάσταση που θα δώσουμε για την καταμέτρηση.

Στην φόρμα εμφάνισης της λίστας μπορούμε να ταξινομήσουμε πριν την εκτύπωση με την θυρίδα, τον κωδικό και την περιγραφή κάνοντας κλικ στα βελάκια που υπάρχουν πάνω στην  φόρμα.

Μετά την καταμέτρηση, καταχωρούμε σε κάθε αρχείο τα καταμετρηθέντα. Με την καταχώρηση ενός κωδικού, η γραμμή χρωματίζεται με πράσινο για πλεόνασμα ή με κόκκινο για έλλειμα.  

Αφού ολοκληρωθεί και η καταχώρηση, μπορούμε να δημιουργήσουμε SETS ανταλλακτικών με τα ελλείματα και τα πλεονάσματα τα οποία στη συνέχεια μπορούμε να κάνουμε εισαγωγή σε αντίστοιχα δελτία ελλειμάτων/πλεονασμάτων για τακτοποίηση των διαφορών.

Στην εκτύπωση επιλέγουμε στον Τύπο «Διαφορές» και με το «Είδος» μπορούμε να πάρουμε μόνο τις διαφορές ή όλες τις ποσότητες.


Στην διαχείριση του αρχείου έχουμε ορισμένες δυνατότητες για ομαδικές μεταβολές αυτού.

Οι επιλογές ενεργούν σε όλη την λίστα ή μόνο στις επιλεγμένες γραμμές. 

Επαναυπολογισμός Λογιστικού υπολοίπου: Ανανεώνεται το λογιστικό υπόλοιπο των κωδικών με το τρέχον υπόλοιπο της στιγμής που εκτελείται η διαδικασία.

Μεταφορά λογιστικού υπολοίπου σαν καταμετρηθέν: Μεταφέρεται το λογιστικό υπόλοιπο του αρχείου και σαν καταμετρηθέν. Έτσι θεωρούνται ότι τα υπόλοιπα των κωδικών αυτών είναι σωστά, εκτός εάν στην συνέχεια τα τροποποιήσουμε.

Μηδενισμός καταμετρηθέντος:  Μηδενίζεται το πεδίο «Καταμετρηθέντα» σε όσους κωδικούς έχουμε επιλέξει.

Χαρακτηρισμός σαν Αλλαγμένα: Όταν τροποποιούμε κάποια γραμμή στο αρχείο, αυτή χαρακτηρίζεται σαν τροποποιημένη και έτσι μπορούμε να γνωρίζουμε ποιους κωδικούς έχουμε ενημερώσει. Επειδή πολλοί κωδικοί είναι σωστοί, για να μην χρειάζεται να ενημερώσουμε τον καθένα ξεχωριστά, μπορούμε να το κάνουμε ομαδικά από εδώ, επιλέγοντας όσους κωδικούς θέλουμε. 


Καταχώριση Ανταλλακτικού: Στην καταχώριση νέου κωδικού ανταλλακτικού, μπορουμε να ενεργοποιήσουμε άμεσα τα πεδία του υποκαταστήματος και να καταχωρίσουμε θυρίδες κλπ.


Δημιουργία εγγραφών κλεισίματος Λογιστικής:

Η εργασία αυτή βρίσκεται στις βοηθητικές εργασίες της λογιστικής.

Πριν εκτελέσουμε την εργασία δημιουργίας των εγγραφών, ορίζουμε τους παραμέτρους. 

Την περίοδο από την οποία θα ληφθούν τα υπόλοιπα των λογαριασμών, τους λογαριασμούς που θέλουμε να επεξεργαστούν, τον τύπο εγγραφής που θα δημιουργηθεί, την ημερομηνία εγγραφής, την αιτιολογία εγγραφής.

Η επιλογή «Τρέχοντος καταστήματος μόνο» εάν είναι επιλεγμένη, τότε θα επεξεργαστούν τα υπόλοιπα του τρέχοντος καταστήματος μόνο ενώ εάν δεν είναι επιλεγμένη, τότε θα επεξεργαστούν τα υπόλοιπα όλων των καταστημάτων και θα γίνει μια εγγραφή με το τελικό υπόλοιπο.



    • Related Articles

    • Updates Version 20.1.7.46

      Updates to Version 20.1.7.46 Αντικαταστάσεις κωδικών ανταλλακτικών Στο μενου ‘gvsoft’  υπάρχει νεα επιλογη «Αντικαταστασεις κωδικών». Με την διαδικασια αυτή μπορουμε να αντικαταστήσουμε σε όλα τα αρχεία έναν κωδικό ανταλλακτικού με έναν άλλο. ΚΑΙ οι ...
    • Updates Version 20.1.7.50

      Updates to Version 20.1.7.50 Αμεση παράδοση σε αυτοκίνητα εξυπηρέτησης Στην διαδικασία δέσμευσης των αυτοκινήτων εξυπηρετησης, εχει προστεθει δυνατότητα «Αμεσης Παράδοσης» του αυτοκινήτου στην ιδια οθόνη. Για να πραγματοποιηθεί η παραδοση, αρκει ...
    • Updates to Version 20.1.7.117 & 20.1.7.126

      Version 20.1.7.117 ΑΑΔΕ Για τις αναγκες επικοινωνίας με ΑΑΔΕ εχουν προστεθει νεα πεδια: Στην χώρα πεδιο CountryType που λαμβανει τιμες «Εσωτερικού, Ενδοκοινοτικές, Τρίτες Χώρες».   Στα παραστατικά πεδία για δυο ακομη κωδικους παραστατικών. ...
    • Updates Version 20.1.7.43

      ​Σε ολες τις λιστες υπαρχει δυνατότητα Conditional Formating για κάθε στηλη από κάθε ListView. Οι ρυθμίσεις αυτές αποθηκεύονται στην βαση δεδομένων ανα χρήστη. Εάν δημιουργήσουμε εγγραφή με κενο τον χρήστη, τότε οι ρυθμίσεις αυτές θα χρησιμοποιούνται ...
    • Updates Version 20.1.7.32

      ·         Τιμοκατάλογοι Ανταλλακτικών  Παράλληλα με τον γενικό τιμοκατάλογο των ανταλλακτικών, μπορουμε να δημιουργήσουμε διαφορετικούς τιμοκαταλογους ανταλλακτικών για ειδικές περιπτώσεις πελατών Σε κάθε τιμοκατάλογο μπορεί να εντάξουμε ανταλλακτικά ...