Πελάτες / Προμηθευτές

Πελάτες / Προμηθευτές

Πελάτες / Προμηθευτές

Η διαχείριση των πελατών/προμηθευτών βρίσκεται σε σχετική επιλογή στο μενού επιλογών.

Από την οθόνη μπορούμε να αναζητήσουμε με τους γνωστούς τρόπους πελάτες/προμηθευτές, 


και μπορούμε ομαδικά ή επιλεκτικά να έχουμε όλες τις διαθέσιμες εκτυπώσεις, π.χ. καρτέλες για επιλεγμένους πελάτες, υπόλοιπα, ισοζύγια κλπ.


Μπορούμε να τροποποιήσουμε μία εγγραφή ή να δημιουργήσουμε ένα νέο πελάτη/προμηθευτή. Τα υποχρεωτικά πεδία είναι μαρκαρισμένα με κόκκινο αστερίσκο. Η κάθε εγγραφή μπορεί να έχει τον ρόλο πελάτη και προμηθευτή. Έτσι μπορούμε να έχουμε εκτυπώσεις (καρτέλες, υπόλοιπα, ισοζύγια) ενοποιημένα και ξεχωριστά.


Οι πληροφορίες είναι δομημένες σε ενότητες  όπως Βασικά στοιχεία, στοιχεία επικοινωνίας, στοιχεία αλληλογραφίας, φορολογικά στοιχεία, πεδία χρήστη, προβολές κλπ. Σημαντικά πεδία είναι:

  • Κωδικός: Δημιουργείται αυτόματα από το σύστημα. Η μορφή του κωδικού ορίζεται από τη μορφή στις αριθμήσεις.
  •  Φύλο: Επιλέγουμε από διαθέσιμες επιλογές (Άνδρας, Γυναίκα, Εταιρεία).
  • Χώρα έδρας: Επιλέγουμε από τον πίνακα των χωρών. Είναι πολύ σημαντική πληροφορία για τον έλεγχο του ΑΦΜ και των τηλεφώνων. 
  • ΑΦΜ: Ελέγχεται η ορθότητα του ΑΦΜ με τους αλγόριθμους του ΤΑΧIS για την Ελλάδα και του VIES για την Ευρωπαϊκή Ένωση. Για να γίνεται ο έλεγχος πρέπει να έχουμε σύνδεση στο Internet. Σε περίπτωση που θέλουμε να ξεπεράσουμε τον έλεγχο του ΑΦΜ μπορούμε να το κάνουμε βάζοντας σαν πρόθεμα στο ΑΦΜ τον χαρακτήρα ‘@’ π.χ. @12345678.
  • Διευθύνσεις ΤΚ: Υπάρχουν καταχωρημένοι όλοι οι ΤΚ και διευθύνσεις της Ελλάδος από όπου ο χρήστης μπορεί να προσδιορίσει τη διεύθυνση επιλέγοντας από τη διαθέσιμη λίστα.
  • Χώρα διαμονής: Είναι συνήθως ίδια με τη χώρα έδρας. Μπορεί όμως να είναι διαφορετική όταν ο πελάτης μένει στην Ελλάδα ενώ εργάζεται σε εταιρεία που έχει έδρα εκτός Ελλάδος. Στην περίπτωση αυτή λαμβάνεται αυτή για τον έλεγχο των τηλεφώνων. 
  • Τηλέφωνα: Ελέγχεται η ορθότητα τους με τις διεθνείς κανόνες με τις ρουτίνας της Google με βάση τη χώρα διαμονής. 
  • Στοιχεία Επικοινωνίας:  Εκτός από τα τηλέφωνα που είναι διαθέσιμα στα στοιχεία επικοινωνίας, στο TAB ‘Επικοινωνία’ υπάρχει η δυνατότητα να δημιουργήσουμε παραμετρικά, δικούς μας τρόπους επικοινωνίας, τους οποίους στη συνέχεια μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε σε αποστολή email ή SMS.

            


Στο TAB ‘CRM Info’ μπορούμε να καταχωρίσουμε πληροφορίες για τη διαχείριση στο CRM.

Στις συντεταγμένες χάρτη μπορούμε να ορίσουμε τις συντεταγμένες από τη διεύθυνση του πελάτη και έτσι μπορούμε να βλέπουμε στο Web Interface της εφαρμογής το στίγμα στο χάρτη.

            


  • Φορολογικά/Οικονομικά: Στην ενότητα αυτή έχουμε τα παρακάτω: 
  • Την κατηγορία έκπτωσης, όπου επιλέγουμε μια από τις διαθέσιμες τιμές. Εδώ μπορούμε να δημιουργήσουμε διάφορες κατηγορίες εκπτώσεων και να εντάσσουμε τον κάθε πελάτη σε μια από αυτές ανάλογα με τα κριτήρια που θέλουμε.
  • Τιμοκατάλογος, όπου επιλέγουμε την κατηγορία τιμών που θα χρησιμοποιείται για την τιμολόγηση του πελάτη.
  • Ειδικός τιμοκατάλογος, είναι έκπτωση η οποία προκύπτει σε συνδυασμό της κατηγορίας έκπτωσης πελάτη και κατηγορίας markup των ανταλλακτικών.
  • Κάρτα Bonus: Πίσω από το πεδίο αυτό είναι ένας μηχανισμός διαχείρισης των Bonus πελατών τα οποία μπορεί να προκύπτουν και να υπολογίζονται αυτόματα από τις τιμολογήσεις των πελατών.

Αναλυτικά η διαχείριση των Bonus περιγράφονται στη σχετική ενότητα.

  • Κάρτες μέλους: Ο κάθε πελάτης μπορεί να κατέχει περισσότερες από μια κάρτες μέλους εάν η εταιρεία προσφέρει τη δυνατότητα αυτή. Οι κάρτες μέλους είναι ένας μηχανισμός παροχών σε πελάτες που συμμετέχουν στη διαδικασία αυτή. Μπορεί να υπάρχουν πολλές κάρτες μέλους και να παρέχονται σε πελάτες ανάλογα με τα κριτήρια που θέτουμε. 


  • Στο TAB ‘Προβολές’ :



Μπορούμε για κάθε κωδικό να βλέπουμε σε ξεχωριστά Tabs, Τα αυτοκίνητα του, τα υποκαταστήματα του, τα υπόλοιπα του, τις συναινέσεις επικοινωνίας του, τις επαφές CRM, τα τιμολόγια, τις παραγγελίες, τις εκτιμήσεις, τα ραντεβού.


Συναίνεση Πελατών

Από την επιλογή αυτή διαχειρίζονται οι συναινέσεις των πελατών. Εμφανίζονται όλες οι συναινέσεις καθώς και οι επιλογές για την κάθε μια.




Οι συναινέσεις καταχωρούνται από ειδική οθόνη, όπου πρέπει να ορίσουμε τις επιθυμητές επιλογές του πελάτη. Οι πληροφορίες των συναινέσεων, χρησιμοποιούνται από τα προγράμματα επικοινωνίας του CRM για την αποστολή ή μη E-mail ή SMS.



Η συναίνεση μπορεί να εμφανίζεται σε προεπισκόπηση εκτύπωσης στην οποία μπορεί ο πελάτης ή ο χρήστης να συμπληρώνει τις επιθυμητές επιλογές να υπογράφεται ηλεκτρονικά και να αποστέλλεται ή να εκτυπώνεται έτοιμη για τον πελάτη. 


 


Κάρτες Bonus

Με τις  κάρτες Bonus παρέχουμε στους πελάτες τη  δυνατότητα να συγκεντρώνουν Bonus ανάλογα με τις τιμολογήσεις τους και τα οποία Bonus μπορούν να εξαργυρώσουν σε επόμενες τιμολογήσεις. 

Μπορεί να δημιουργηθούν πολλές διαφορετικές κάρτες Bonus με διαφορετικά ποσοστά.

 

Στην κάθε κάρτα ορίζουμε τη χρονική περίοδο ισχύος της και τα ποσοστά επί των τιμολογήσεων σε εργασίες, ανταλλακτικά, αυτοκίνητα και λοιπά. Τα Bonus  υπολογίζονται με ποσοστό επί της καθαρής αξίας της τιμολόγησης. Ο κάθε πελάτης μπορεί να έχει μία κάρτα Bonus σε ισχύ σε κάθε χρονική στιγμή. 

Στα χαρακτηριστικά της κάθε κάρτας ορίζουμε και το ποσοστό από τα Bonus που μπορεί να εξαργυρωθεί κάθε φορά. Δηλαδή εάν ένας πελάτης έχει Bonus 100 € και το τιμολόγιο του ανέρχεται σε 80 €, μπορεί να ορίσουμε ότι μόνο το 50% των Bonus θα μπορεί να εξαργυρώσει κάθε φορά, που σημαίνει ότι ο πελάτης θα πληρώσει το υπόλοιπο 30 €, αφού η εξαργύρωση θα είναι τα 50 €.

Για τον κάθε πελάτη που διαθέτει κάρτα Bonus, υπάρχει η αναλυτική καταγραφή των Bonus καθώς και της εξαργύρωσης αυτών σε κάθε εγγραφή.







    • Related Articles

    • Αναζήτηση με κριτήρια

      Σε οποιοδήποτε σημείο της εφαρμογής, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τούς παρακάτω χαρακτήρες για να προσδιορίσουμε το πεδίο αναζήτησης. Εξηγούμε παρακάτω: Πελάτες / Προμηθευτές = Επωνυμία + ΑΦΜ @ Email $ Κινητό / Α.Δ.Τ & BonusCard * Αναζήτηση με ...
    • Αποστολή πρότυπων SMS & Email

      Δημιουργία πρότυπων μηνυμάτων SMS & Email  Πηγαίνοντας στο menu των πρότυπων (Templates) κάνουμε δημιουργία νέου πρότυπου με το Ctrl+N ή πατώντας τη νέα εγγραφή στην μπάρα εργαλείων. Αφού μας ανοίξει η νέα κενή εγγραφή συμπληρώνουμε ...
    • Updates to Version 20.1.7.166

      Ενημέρωση για τη νέα έκδοση (20.1.7.166)
    • Updates to Version 20 1 7 150

      Γενικα Στο Report Υπόλοιπα ανταλλακτικών και Ισοζυγιο ανταλλακτικών εχει προστεθεί στα φιλτρα το «Συνολα Μάρκας Μόνο» για εκτύπωση μόνο των συνόλων ανα μάρκα. Ετσι γίνεται πιο ευκολα ο ελεγχος των δεδομένων τους. Στην καταχώριση παραστατικών ...
    • Αντικαταστάσεις κωδικών ανταλλακτικών

      Στο μενού ‘gvsoft’  υπάρχει νέα επιλογή «Αντικαταστάσεις κωδικών». Με τη διαδικασία αυτή μπορούμε να αντικαταστήσουμε σε όλα τα αρχεία έναν κωδικό ανταλλακτικού με έναν άλλο. Και οι δυο κωδικοί θα πρέπει να υπάρχουν. Στο τέλος, εμφανίζονται το πλήθος ...