Από την οθόνη μπορούμε να αναζητήσουμε με τους γνωστούς τρόπους πελάτες/προμηθευτές,
και μπορούμε ομαδικά ή επιλεκτικά να έχουμε όλες τις διαθέσιμες εκτυπώσεις, π.χ. καρτέλες για επιλεγμένους πελάτες, υπόλοιπα, ισοζύγια κλπ.
Μπορούμε να τροποποιήσουμε μία εγγραφή ή να δημιουργήσουμε ένα νέο πελάτη/προμηθευτή. Τα υποχρεωτικά πεδία είναι μαρκαρισμένα με κόκκινο αστερίσκο. Η κάθε εγγραφή μπορεί να έχει τον ρόλο πελάτη και προμηθευτή. Έτσι μπορούμε να έχουμε εκτυπώσεις (καρτέλες, υπόλοιπα, ισοζύγια) ενοποιημένα και ξεχωριστά.
Οι πληροφορίες είναι δομημένες σε ενότητες όπως Βασικά στοιχεία, στοιχεία επικοινωνίας, στοιχεία αλληλογραφίας, φορολογικά στοιχεία, πεδία χρήστη, προβολές κλπ. Σημαντικά πεδία είναι:
Στο TAB ‘CRM Info’ μπορούμε να καταχωρίσουμε πληροφορίες για τη διαχείριση στο CRM.
Στις συντεταγμένες χάρτη μπορούμε να ορίσουμε τις συντεταγμένες από τη διεύθυνση του πελάτη και έτσι μπορούμε να βλέπουμε στο Web Interface της εφαρμογής το στίγμα στο χάρτη.
Αναλυτικά η διαχείριση των Bonus περιγράφονται στη σχετική ενότητα.
Μπορούμε για κάθε κωδικό να βλέπουμε σε ξεχωριστά Tabs, Τα αυτοκίνητα του, τα υποκαταστήματα του, τα υπόλοιπα του, τις συναινέσεις επικοινωνίας του, τις επαφές CRM, τα τιμολόγια, τις παραγγελίες, τις εκτιμήσεις, τα ραντεβού.
Από την επιλογή αυτή διαχειρίζονται οι συναινέσεις των πελατών. Εμφανίζονται όλες οι συναινέσεις καθώς και οι επιλογές για την κάθε μια.
Οι συναινέσεις καταχωρούνται από ειδική οθόνη, όπου πρέπει να ορίσουμε τις επιθυμητές επιλογές του πελάτη. Οι πληροφορίες των συναινέσεων, χρησιμοποιούνται από τα προγράμματα επικοινωνίας του CRM για την αποστολή ή μη E-mail ή SMS.
Η συναίνεση μπορεί να εμφανίζεται σε προεπισκόπηση εκτύπωσης στην οποία μπορεί ο πελάτης ή ο χρήστης να συμπληρώνει τις επιθυμητές επιλογές να υπογράφεται ηλεκτρονικά και να αποστέλλεται ή να εκτυπώνεται έτοιμη για τον πελάτη.
Με τις κάρτες Bonus παρέχουμε στους πελάτες τη δυνατότητα να συγκεντρώνουν Bonus ανάλογα με τις τιμολογήσεις τους και τα οποία Bonus μπορούν να εξαργυρώσουν σε επόμενες τιμολογήσεις.
Μπορεί να δημιουργηθούν πολλές διαφορετικές κάρτες Bonus με διαφορετικά ποσοστά.
Στην κάθε κάρτα ορίζουμε τη χρονική περίοδο ισχύος της και τα ποσοστά επί των τιμολογήσεων σε εργασίες, ανταλλακτικά, αυτοκίνητα και λοιπά. Τα Bonus υπολογίζονται με ποσοστό επί της καθαρής αξίας της τιμολόγησης. Ο κάθε πελάτης μπορεί να έχει μία κάρτα Bonus σε ισχύ σε κάθε χρονική στιγμή.
Στα χαρακτηριστικά της κάθε κάρτας ορίζουμε και το ποσοστό από τα Bonus που μπορεί να εξαργυρωθεί κάθε φορά. Δηλαδή εάν ένας πελάτης έχει Bonus 100 € και το τιμολόγιο του ανέρχεται σε 80 €, μπορεί να ορίσουμε ότι μόνο το 50% των Bonus θα μπορεί να εξαργυρώσει κάθε φορά, που σημαίνει ότι ο πελάτης θα πληρώσει το υπόλοιπο 30 €, αφού η εξαργύρωση θα είναι τα 50 €.
Για τον κάθε πελάτη που διαθέτει κάρτα Bonus, υπάρχει η αναλυτική καταγραφή των Bonus καθώς και της εξαργύρωσης αυτών σε κάθε εγγραφή.