Για τις διασυνδεσεις, πρεπει να ορισουμε τους παραμετρους διασυνδεσης. Πρεπει να ορισουμε ποια αρχεια θελουμε να ενημερωνονται καθως και ορισμενες αντιστοιχησεις παραμετρων. Αυτό γινεται στο γενικο Setup διασυνδεσεων.
Στις αντιστοιχίσεις, οριζουμε τους συσχετισμούς παραμετρων μεταξυ IDEA και SP4
Αντιστοιχησεις
404 = Αιτιες διελευσης
C92 = Ειδος παραγγελιας
R02 = Βαθμος ενδιαφεροντος
R05 = Καναλι επαφης
W02 = κατηγορια διελευσης
RN7 = Μαρκα αυτοκινητου
W26 = Ειδος παραστατικου
RN4 = Τροπος αγορας
Όταν αποθηκευτεί μια προσφορά στο IDEA, μπορεί αυτή να σταλεί στο DMS από τη σχετική επιλογή.
Όταν αποθηκευτεί μια παραγγελία στο IDEA, μπορεί αυτή να σταλεί στο DMS από τη σχετική επιλογή.
Όταν αποθηκευτεί μια εκτίμηση ή εντολή επισκευής στο IDEA, μπορεί αυτή να σταλεί στο DMS από τη σχετική επιλογή. Αφου γινει η πρωτη αποστολή προς το DMS, στη συνεχεια μπορει h ενημέρωση να είναι αμφίδρομη. Δηλ. να στελνονται οι ενημερώσεις στο DMS και να λαμβάνονται τυχον προσθήκες από το DMS
Κατά τη διαδικασία δημιουργίας και συμπλήρωσης ανταλλακτικών & εργασιών, υπάρχει online ενημέρωση των τιμών / υπολοίπου ανταλλακτικών / θυρίδας σε κάθε γραμμή που καταχωρείται.
Εισαγωγή κωδικών σε μια εντολή / εκτίμηση μπορεί να γίνει με πολλούς τρόπους. Μπορεί να ενσωματωθεί ένα «καλάθι» με κωδικούς που έχουμε δημιουργήσει ή να ενσωματωθεί ένα αρχείο (π.χ. Excel, CSV, TXT) με κωδικούς που έχουμε δημιουργήσει. H εισαγωγή αρχείου από το Dialogys είναι ένα παράδειγμα.
Κατά την καταχώριση ανταλλακτικών σε εντολή / εκτίμηση, μπορούμε να δημιουργήσουμε απευθείας παραγγελία ανταλλακτικών ή να προσθέσουμε κωδικούς σε ένα καλάθι για να σταλούν αργότερα σε παραγγελία.
Στη διαχείριση των πελατών, έχουμε τη δυνατότητα να στείλουμε τα δεδομένα του IDEA για τον πελάτη στο DMS ή να ζητήσουμε τα στοιχειά του πελάτη από το DMS.
Σε περίπτωση που ο πελάτης στο IDEA είναι νέος, γράφοντας μόνο το ΑΦΜ του, μπορούμε να «τραβήξουμε» τα στοιχεία πελάτη από το DMS.
Όταν αποθηκευτεί ένα ραντεβού στο IDEA, μπορεί αυτή να σταλεί στο DMS από τη σχετική επιλογή.