Διασυνδέσεις με RENAULT

Διασυνδέσεις με RENAULT


  1. Setup

Για τις διασυνδεσεις, πρεπει να ορισουμε τους παραμετρους διασυνδεσης. Πρεπει να ορισουμε ποια αρχεια θελουμε να ενημερωνονται καθως και ορισμενες αντιστοιχησεις παραμετρων. Αυτό γινεται στο γενικο Setup διασυνδεσεων.

      


Στις αντιστοιχίσεις, οριζουμε τους συσχετισμούς παραμετρων μεταξυ IDEA και SP4

Αντιστοιχησεις 

404 = Αιτιες διελευσης

C92 = Ειδος παραγγελιας

R02 = Βαθμος ενδιαφεροντος

R05 = Καναλι επαφης

W02 = κατηγορια διελευσης

RN7 = Μαρκα αυτοκινητου

W26 = Ειδος παραστατικου

RN4 = Τροπος αγορας

            


  1. Διελεύσεις

Όταν αποθηκευτεί μια προσφορά στο IDEA, μπορεί αυτή να σταλεί στο DMS από τη σχετική επιλογή.


  1. Παραγγελιες αυτοκινήτων

Όταν αποθηκευτεί μια παραγγελία στο IDEA, μπορεί αυτή να σταλεί στο DMS από τη σχετική επιλογή.


  1. Εκτιμήσεις  / Εντολές επισκευής

Όταν αποθηκευτεί μια εκτίμηση ή εντολή επισκευής στο IDEA, μπορεί αυτή να σταλεί στο DMS από τη σχετική επιλογή. Αφου γινει η πρωτη αποστολή προς το DMS, στη συνεχεια μπορει h ενημέρωση να είναι αμφίδρομη. Δηλ. να στελνονται οι ενημερώσεις στο DMS και να λαμβάνονται τυχον προσθήκες από το DMS






Κατά τη διαδικασία δημιουργίας και συμπλήρωσης ανταλλακτικών & εργασιών, υπάρχει online ενημέρωση των τιμών / υπολοίπου ανταλλακτικών / θυρίδας σε κάθε γραμμή που καταχωρείται. 


Εισαγωγή κωδικών σε μια εντολή / εκτίμηση μπορεί να γίνει με πολλούς τρόπους. Μπορεί να ενσωματωθεί ένα «καλάθι» με κωδικούς που έχουμε δημιουργήσει ή να ενσωματωθεί ένα αρχείο (π.χ. Excel, CSV, TXT)  με κωδικούς που έχουμε δημιουργήσει. H εισαγωγή αρχείου από το Dialogys είναι ένα παράδειγμα.

 



Κατά την καταχώριση ανταλλακτικών σε εντολή / εκτίμηση, μπορούμε να δημιουργήσουμε απευθείας παραγγελία ανταλλακτικών ή να προσθέσουμε κωδικούς σε ένα καλάθι για να σταλούν αργότερα σε παραγγελία. 


  1. Πελάτες

Στη διαχείριση των πελατών, έχουμε τη δυνατότητα να στείλουμε τα δεδομένα του IDEA για τον πελάτη στο DMS ή να ζητήσουμε τα στοιχειά του πελάτη από το DMS.

Σε περίπτωση που ο πελάτης στο IDEA είναι νέος, γράφοντας μόνο το ΑΦΜ του, μπορούμε να «τραβήξουμε»  τα στοιχεία πελάτη από το DMS. 




  1. Ραντεβού συνεργείου

Όταν αποθηκευτεί ένα ραντεβού στο IDEA, μπορεί αυτή να σταλεί στο DMS από τη σχετική επιλογή.



    • Related Articles

    • Διασυνδέσεις με SEAT

      Interfaces with SEAT Στις διασυνδέσεις με SEAT, εχει υλοποιηθει η νεα διαδικασία αποστολής διελεύσεων συνεργείου.    Πριν την πρώτη αποστολή, πρέπει να οριστούν οι παράμετροι διασύνδεσης. Η διαδικασία μπορεί να τρέξει από τον χρήστη ορίζοντας ...
    • Updates to Version 20.1.7.199

      Αναζήτηση Ανταλλακτικών / Εργασιών Η αναζήτηση κωδικών ανταλλακτικών / εργασιών μέσα στις αναλυτικές των εντολών, εκτιμήσεων, τιμολογίων, παραγγελιών γίνεται πλέον με βάση την μάρκα που έχει επιλεγεί στην αναλυτική. Σε όλες τις διαδικασίες ...
    • Διασυνδέσεις με JLR

      Ενημέρωση Τιμοκαταλόγου Ανταλλακτικών Στο γενικό μενού -> Διασυνδέσεις -> Διασυνδέσεις με JLR υπάρχει η ενημέρωση τιμοκαταλόγων. Επιλέγοντας το αρχείο που περιέχει τις τιμές, εκτελούμε την διαδικασία ενημέρωσης. Εισαγωγή παραστατικών αγοράς Πριν ...
    • Διασυνδέσεις με FORD

      Interface with FORD FSO Με την διασύνδεση αυτή, μπορούμε να ενημερώσουμε το SP4 με τις προσφορές και παραγγελίες που έχουν καταχωρηθεί στο σύστημα της FORD. Η ενημέρωση γίνεται με Webservices. Πριν από την πρώτη ενημέρωση, πρέπει να ορίσουμε τους ...
    • Διασυνδέσεις με VOLVO

      Volvo VIDA Οι βασικές λειτουργίες του Interface. Καταρχάς για να γνωρίζουμε ότι το VIDA έχει σύνδεση με το DMS, πρέπει πάνω αριστερά να εμφανίζεται το όνομα του DMS “ServicePlus4” και να είναι επιλεγμένο. Στην κεντρική οθόνη, υπάρχει η δυνατότητα ...