Οι απογραφές βρίσκονται στην ενότητα «Ανταλλακτικά». Η απογραφή γίνεται στο τέλος του έτους ή οποιαδήποτε χρονική στιγμή υπάρχει ανάγκη. Για να γίνει απογραφή, πρέπει καταρχάς να αποθηκεύσουμε σε ένα αρχείο τα τρέχοντα υπόλοιπα έτσι ώστε μετά την καταχώρηση των πραγματικών υπολοίπων να έχουμε τα ελλείματα και τα πλεονάσματα. Μπορούμε να δημιουργήσουμε πολλά αρχεία με διαφορετικά κριτήρια και έτσι μπορούμε να έχουμε πολλές ομάδες καταμετρητών.
Για την δημιουργία του κάθε αρχείου επιλέγουμε :
Μετά το τέλος της δημιουργίας, θα έχει δημιουργηθεί μια λίστα με τους κωδικούς, την οποία μπορούμε εκτυπώσουμε ή να εξάγουμε σε Excel.
Στην εκτύπωση επιλέγουμε στον Τύπο «Καταμέτρηση» και στην Εκτύπωση Λογ. Υπολ. «ΝΑΙ» ή «ΟΧΙ» ανάλογα με τον αν θέλουμε να τυπωθεί το υπόλοιπο του κωδικού στην κατάσταση που θα δώσουμε για την καταμέτρηση.
Στην φορμα εμφάνισης της λίστας μπορούμε να ταξινομήσουμε πριν την εκτύπωση με την θυρίδα, τον κωδικο και την περιγραφή κάνοντας κλικ στα βελάκια που υπάρχουν πάνω στην φόρμα.
Μετά την καταμέτρηση, καταχωρούμε σε κάθε αρχείο τα καταμετρηθέντα. Με την καταχώριση ενός κωδικού, η γραμμή χρωματίζεται με πράσινο για πλεόνασμα ή με κόκκινο για έλλειμα.
Αφού ολοκληρωθεί και η καταχώρηση, μπορούμε να δημιουργήσουμε SETS ανταλλακτικών με τα ελλείματα και τα πλεονάσματα τα οποία στη συνέχεια μπορούμε να κάνουμε εισαγωγή σε αντίστοιχα δελτία ελλειμάτων/πλεονασμάτων για τακτοποίηση των διαφορών.
Στην διαχείριση του αρχείου έχουμε ορισμένες δυνατότητες για ομαδικές μεταβολές αυτού.
Οι επιλογές ενεργούν σε όλη την λίστα ή μόνο στις επιλεγμένες γραμμές: